SPelen     LEren     ONtdekken

Leerkrachten Kiem bezoeken Het Speleon

Leerkrachten van diverse scholen binnen Kiem Onderwijs en Opvang bezochten vandaag in het kader van netwerkleren basisschool Het Speleon. Leerkrachten van de groepen 3 waren naar onze school gekomen om met juf Nathalie en meneer Paul in gesprek te gaan over de activiteiten die in groep 3 centraal staan. Veel leerkrachten van basisschool Den Dijk bezochten onze ICT-leerkracht Vincent om met elkaar in gesprek te gaan over het gebruik van Snappet.

In groep 3 ging het vanmiddag al snel over de technisch leesmethodes die in groep 3 gebruikt worden. De meeste leerkrachten zijn nu zo'n zes weken aan het werk en wisselden ervaringen uit over het aanvankelijk leesproces, wat zo typerend is voor groep 3. Paul Huijden en Nathalie Massoeurs vertelden trots over de nieuwe methode Lijn 3, die vanaf dit schooljaar op basisschool Het Speleon gebruikt wordt.

In het lokaal van groep 6/7 stond de onderwijstablet van Snappet centraal. Onze school werkt nu voor het tweede schooljaar met de tablet en het team van basisschool Den Dijk uit Odiliapeel had verzocht hier een netwerkbijeenkomst over te hebben. Leerkracht Vincent Verstraten nam het team van Den Dijk mee in de mogelijkheden van het gebruik van Snappet.

Het werd een leerzame middag.

 

Media
  • 151013 Netwerken Het Speleon 01.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 03.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 04.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 05.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 06.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 07.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 08.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 09.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 10.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 11.JPG
  • 151013 Netwerken Het Speleon 12.JPG

Contact

Kindcentrum Het Speleon
Klarinetstraat 4
5402 BE Uden
hetspeleon@kiemuden.nl
0413-332337

Routeplanner >

Agenda

vr 17 mei 12:30
14:00
Ateliers
ma 20 mei
2e Pinksterdag
di 28 mei
do 30 mei
Kamp groep 8
do 13 jun
Rapport
vr 14 jun
Studiedag - alle kinderen vrij
Jaaragenda >
Sitemap | Disclaimer | Links Privacy statement